Apa Itu Ameer Premium Al Manna?

Kadang saya takut jugak nak bagitahu, ya boleh amek al manna untuk penyakit mak awak tu sebab ramai yang tanya

Al manna ameer ni kalau sakit jantung boleh makan tak?

Al manna ameer ni kalau sakit buah pinggang kronik agak2 boleh sembuh seperti normal tak?

Prinsip saya adalah saya takkan sesekali OVERCLAIM bila menyebarkan kebaikan al manna kepada rakyat malaysia.

Al manna ameer BUKAN tonik ajaib yang boleh merawat semua jenis penyakit kecuali mati tau.

Sebab kita kena faham bahawa kandungan al manna ameer hanyalah PREBIOTIC SEMULAJADI sahaja yang diambil dari getah pokok ACACIA SENEGAL yang hanya hidup di negara timur tengah.. kat malaysia pokok ni memang tak hidup sebab iklim dan sebagainya.

Prebiotic dari getah pokok ACACIA SENEGAL ini sangat "powerful" sebab ianya boleh jadi makanan kepada bacteria baik (probiotic) yang hidup dalam usus kita.. tugas bacteria baik adalah untuk melawan segala macam bacteria jahat dalam usus.

Kita sering jatuh sakit salah satu sebabnya adalah USUS KITA TAK SIHAT sebab toksin banyak berkumpul kat situ atau dgn kata nama lain (bacteria baik tak buat "kerja" untuk melawan bacteria jahat)

Sebab tu kita akan selalu terdedah dengan segala macam jenis penyakit sebab USUS KITA TAK SIHAT.

Bila usus kita sihat, dengan izinNya masalah kesihatan yang kita sedang hadapi dapat di perbaiki.. bukan sembuh 100% dan terus boleh abaikan nasihat doctor ye..

Doctor, salah satu bidang mereka lebih kepada mengubati penyakit yang berpunca dari perut.

Sebaliknya AL MANNA AMEER lebih kepada MENJAGA USUS supaya tidak terdedah kepada penyakit yang berpunca dari perut.. dengan izinNya jua.

AL MANNA AMEER bukan untuk spesifik masalah kesihatan.. bukan ubat kencing manis.. bukan ubat gastrik.. bukan ubat darah tinggi.. bukan ubat sembelit..

Sebab itu bila saya jumpa bisnes AL MANNA AMEER, saya nekad nak buat bisnes ni betul-betul sebab saya rasa dah jadi tanggungjawab saya untuk SEBARKAN KEBAIKAN AL MANNA DALAM MENJAGA KESIHATAN USUS KITA, KEPADA SELURUH RAKYAT MALAYSIA (orang Islam khususnya)

Awal-awal dulu memang saya letak duit sebagai priority buat bisnes tapi sekarang tidak lagi.. niat saya 100% NAK SEBARKAN KEBAIKAN AL MANNA sahaja, nak beli atau tidak saya tak paksa, atau nak beli AL MANNA jenama lain pun saya tak kisah atau nak amalkan al manna dalam bentuk ketulan pun tak apa, asalkan ianya adalah AL MANNA.

BERILAH PELUANG KEPADA DIRI KITA UNTUK JAGA USUS BAIK-BAIK DENGAN AMALKAN AL MANNA YANG 100% SEMULAJADI.

KAN BANYAK PENYAKIT BERMULA DARI PERUT. KENAPA TAKNAK JAGA PERUT?

Talks

Post a Comment

SMS/WhatsApp +6019 495 1082 untuk mendapat response yang lebih pantas! :)